dimecres, 18 de juliol de 2012

DUES VIDES

He viscut dues vides, ho dic sempre, una abans de casar-me i un altre de casat. Posiblement començo a chochejar i ara recupero records d'altres époques. AQUET POST VA DEDICAT A TOTES LES NOIES QUE HE ESTIMAT, en fotos no hi son totes, però si en el meu pensament i en el meu record.


A totes les noies que he estimat abans
i que d’elles he mantingut el millor
a totes elles que em van ajudar a créixer
I a les que els hi dec molt del que avui soc.

A totes les noies que he estimat abans
i que junts varem vibrar cos a cos
que em varen fer somiar despert
a totes elles que estimo encara

A totes les noies que he estimat abans
i que son part de la meva vida
que vaig compartir moments feliços
elles son el meu cor i els meus records
                                    
La Jose, la primera, la primera en tot.






La Tana, granaina de Padul, la novieta de la mili, me l'estimo molt, sovint parlem per fb.




La Riky, austriaca de Viena, l'any passat ens varem retrobar desprès de 30 anys, entranyable, a vegades ens comuniquem per MSN.



La Haidi amb la Sonja, italianes tedescas de Cortaccia (Bolzano). Que dolça y maca que era la Haidi!, no en he sabut mai més res d'ella.


La Maria Elena i la Maria, dues italianes de Frosinone al camping Tossa. Molt divertides i freekies.


La Yvonne, holandesa de Nigmeggen, que colat vaig anar per ella!, alguna vegada ha tornat a Tossa amb la seva familia, te una nena i un nen, la seva germana la Monique, una de les dones més guapes que he conegut.


La Claudia, de Essen Alemania, molt persona, agradable i guapa.


I les atres , la Diana, la Catherine, l'Isabelle, la Susy, ... , que no m'han deixat imatges. Dues vides, una de solter i una altre de casat, i molts bons records.